Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom igénybe venni a szolgáltatást?

Kérj tőlünk ajánlatot villamosipari termékekre. Válasz e-mailben benne lesz, hogy mit, hova és mikorra tudunk szállítani. Ha ez számodra megfelel akkor e-mailben megrendelheted.

Milyen információra van szükségünk a szakembertől?

A legfontosabb, hogy milyen terméket szeretne és mikorra. 

Milyen termékek elérhetőek nálunk?

Minden villamosipari termék megtalálható nálunk. 

A Logisztikai szolgáltatás mennyibe kerül?

A logisztikai szolgáltatás nem külön tétel. Ezt az árba kalkuláljuk bele.

kinek és mit számlázunk?

A számlán csak a termékek ára fog szerepelni mert a logisztikai szolgáltatást belekalkuláljuk az árba.  A gyakorlatban két opció szokott lenni. Az első, hogy a villanyszerelő adja le a rendelést, hozzá érkezik az áru és neki állítjuk ki a számlát. A második, hogy a villanyszerelő adja le a rendelést de az ügyfeléhez érkezik az áru és az ügyfelére számlázunk utánvéttel. Ezt az esetet a KATA-s egyéni vállalkozóknak ajánljuk.

Személyesen át tudom venni terméket?

A személyes átvételre nincs lehetőség. Az áru szállítást mi intézzük és ebben igen rugalmasak vagyunk.

mennyi a termék garancia ideje és hogy gyeréljük?

Ez mind gyártó függő. Ugyanaz a garancia és csere érvényes ránk is, mintha egy boltban vásárolná meg. 

Árlistát tudunk adni?

Igen, tudunk de az ajánlatkérést javaslom minden esetben.

Szervezünk akciókat?

Természetesen! Az akcióról mindig e-mailben tájékoztatjuk ügyfeleinket.

készlethiány/pandémia

Mint minden területet, így a villamosipart is érinti a pandémia és az ezzel járó készlethiány. Szállításkor minden szükséges óvintézkedést megteszünk (pl. fertőtlenítés, aláírásmentes csomagátvétel). A készlethiány sajnos önhibánkon kívüli probléma, amit őszinteséggel oldunk meg. Hamarabb mondjuk, hogy „nem tudunk szállítási időt mondani”, minthogy kamuzzunk 3 hetet. De mindig próbálunk alternatív terméket keresni ha valamiből készlethiány van.