Kérj tőlünk ajánlatot villamosipari termékekre. Válasz e-mailben benne lesz, hogy mit, hova és mikorra tudunk szállítani. Ha ez számodra megfelel akkor e-mailben megrendelheted.
Milyen információra van szükségünk a szakembertől?
A legfontosabb, hogy milyen terméket szeretne és mikorra.
Milyen termékek elérhetőek nálunk?
Minden villamosipari termék megtalálható nálunk.
A Logisztikai szolgáltatás mennyibe kerül?
A logisztikai szolgáltatás nem külön tétel. Ezt az árba kalkuláljuk bele.
kinek és mit számlázunk?
A számlán csak a termékek ára fog szerepelni mert a logisztikai szolgáltatást belekalkuláljuk az árba. A gyakorlatban két opció szokott lenni. Az első, hogy a villanyszerelő adja le a rendelést, hozzá érkezik az áru és neki állítjuk ki a számlát. A második, hogy a villanyszerelő adja le a rendelést de az ügyfeléhez érkezik az áru és az ügyfelére számlázunk utánvéttel. Ezt az esetet a KATA-s egyéni vállalkozóknak ajánljuk.
Személyesen át tudom venni terméket?
A személyes átvételre nincs lehetőség. Az áru szállítást mi intézzük és ebben igen rugalmasak vagyunk.
mennyi a termék garancia ideje és hogy gyeréljük?
Ez mind gyártó függő. Ugyanaz a garancia és csere érvényes ránk is, mintha egy boltban vásárolná meg.
Árlistát tudunk adni?
Igen, tudunk de az ajánlatkérést javaslom minden esetben.
Szervezünk akciókat?
Természetesen! Az akcióról mindig e-mailben tájékoztatjuk ügyfeleinket.
készlethiány/pandémia
Mint minden területet, így a villamosipart is érinti a pandémia és az ezzel járó készlethiány. Szállításkor minden szükséges óvintézkedést megteszünk (pl. fertőtlenítés, aláírásmentes csomagátvétel). A készlethiány sajnos önhibánkon kívüli probléma, amit őszinteséggel oldunk meg. Hamarabb mondjuk, hogy „nem tudunk szállítási időt mondani”, minthogy kamuzzunk 3 hetet. De mindig próbálunk alternatív terméket keresni ha valamiből készlethiány van.